loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
ali بازدید : 558 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

خطرات باردار شدن زنان بعد از سن 35 سالگی

 

خطرات باردار شدن زنان بعد از سن 35 سالگی

35 year

باردار شدن بعد از سن 35 سالگی شاید ممکن باشد ولی نسبت به سنین پایین دشوار و خطرناک تر است.اما چرا باردرا شدن در سن بالای 35 سالگی عوارض دارد؟

اگر اخبار را دنبال کنید، بی شک زنان مشهوری را خواهید دید که بعد از سی و پنج سالگی منتظر بچه دار شدن هستند و برای این هدف مشکل دارند.

اولین چیزی که باید بدانید این است که زنان و مردان در هر سنی می توانند بارور باشند. زوج هایی که در دهه بیست زندگی شان هستند ممکن است به اندازه زوج هایی که در دهه چهل عمرشان هستند با مشکل ناباروری مواجه شوند.

احتمال باروری در بیشتر زنان در دهه بیست زندگی شان در بیشترین میزان ممکن است و در اواخر دهه بیست، شروع به کاهش تدریجی می کند. بنابراین  شانس حاملگی شما در بیست و هشت سالگی، به اندازه این شانس در بیست و دو سالگی تان نیست.

حدود سن سی و پنج سالگی، شانس باروری با سرعت بیشتری کاهش پیدا می کند؛ برای مثال بعضی از محققان دریافته اند در سن سی سالگی، شانس بارداری در هر ماه حدود بیست درصد می باشد، در حالیکه این شانس در سن چهل سالگی، فقط پنج درصد است!

این مسئله را با شانس کلی باروری تان اشتباه نگیرید. این یک آمار ماهیانه است، نه سالیانه. همچنین بسیاری از مطالعات بر سر این موضوع بحث و اختلاف دارند که آیا کاهش شانس حاملگی به باروری مربوط است، یا به کاهش تعداد دفعات رابطه جنسی در زوج ها.

در تحقیقی، 782 زوج تحت نظر بوده و طبق برنامه، پیش از تخمک گذاری هر روز رابطه جنسی داشتند. این زنان برای تعیین دوره تخمک گذاری شان از نمودار دمای بدن استفاده کرده بودند. هم برای زنان جوان تر و هم برای زنان سنین بالاتر، دو روز پیش از شروع تخمک گذاری، بارورترین روزشان بوده است. در مورد زنان 19 تا 26 ساله، رابطه جنسی در این روز، 50 درصد شانس بارداری داشته و برای زنان 35 تا 39 ساله این شانس تنها 29 درصد بوده است.
یک هشدار مهم در مورد باروری مردان و سن شان
هر چند بیشتر بحث ها در مورد تاثیر سن زنان در بارداری است، اما ذکر این نکته بسیار لازم می باشد که سن مرد نیز به همان اندازه مهم است. روند کاهش باروری مردان مانند زنان نیست، اما سن مردان عامل مهمی است.

در همان مطالعه ای که گفته شد، معلوم گردید اگر همسر یک زن پنج سال از او بزرگ تر باشد، شانس باروری زن تا 15 درصد افت می کند. البته یادتان باشد که این احتمالات و آمار مربوط به بسته شدن نطفه هستند، یعنی باردار شدن صرفا به معنای تولد نوزاد نیست. آمار سقط جنین برای زوج های سن بالاتر، بیشتر است.

حاملگی بعد از 35 سالگی،بارداری بعد از سی و پنج سالگی

افزایش سن حاملگی، احتمال مشکلات ژنتیکی را بیشتر می کند
چرا شانس باروری کاهش پیدا می کند؟
زنان با بیش از یک میلیون تخمک متولد می شوند، اما تا سن بلوغ فقط سیصدهزارتای آنها باقی می مانند. از این تعداد زیاد نیز تنها 300 تخمک، بالغ شده و در فرآیند تخمک گذاری رها می شوند.

بعضی ها فکر می کنند یائسگی شروع کاهش باروری است، اما این طور نیست. قابلیت های تولیدی بدن ما خیلی زودتر افت می کند و تخمدان ها در تولید تخمک های سالم و بالغ ناتوان تر می شوند. با بالا رفتن سن و نزدیک شدن به دوره یائسگی، کیفیت واکنش تخمدان ها نسبت به هورمون های محرک تخمک گذاری کمتر می شود.

اما اگر سبک زندگی درستی داشته باشید چطور؟ اگر ورزش کنید، تغذیه مناسب داشته باشید، وزن تان متعادل باشد و از عادات بد اجتناب نمایید چه؟ حتی در این صورت هم، کاهش طبیعی شانس باروری را تجربه خواهید کرد.

اما خوب است بدانید که عادات بد می توانند تاثیر منفی روی باروری داشته باشند، مثلا سیگار کشیدن فرآیند ناباروری در زنان را تسریع می کند.
افزایش خطر سقط جنین و تولد نوزاد معیوب
افزایش سن حاملگی، احتمال مشکلات ژنتیکی را هم بیشتر می کند. خطر ابتلا به سندرم داون در نوزادان با مادران بالای 35 سال بیشتر است. در 25 سالگی، یک زن از 1250 زن، نوزادی با سندرم داون به دنیا می آورند. در سن 30 سالگی، این رقم به یک زن از 952 زن می رسد. در سن 35 سالگی، این احتمال به یک زن از 378 زن می رسد.

احتمال سقط جنین هم با بالا رفتن سن افزایش پیدا می کند. حدود 10 درصد از بارداری ها در زنانی که در اوایل بیست سالگی شان هستند، به سقط جنین منتهی می شود. در اوایل 30 سالگی هم این رقم به 12 درصد و در سنین بعد از 35 سالگی این رقم به 18 درصد می رسد. در اوایل 40 سالگی نیز 34 درصد از زنان سقط جنین را تجربه می کنند.
احتمال موفقیت درمان های ناباروری بعد از سی و پنج سالگی
شاید فکر کنید می توانید ناباروری تان را درمان کنید و با وجود روش آی وی اف (IVF) نباید نگران بالا رفتن سن تان باشید. اما متاسفانه این طور نیست. همان طور که بدن شما به هورمون های خودتان واکنش چندان مناسبی نشان نمی دهد، به داروهای هورمونی باروری نیز واکنش مفیدی نشان نخواهد داد.

طبق آماری که توسط مرکز کنترل بیماری ها جمع آوری شده است، درصد تولدهای موفق در روش آی وی اف با استفاده از تخمک های مادر، با بالا رفتن سن کاهش می یابد.

در سن 31 سالگی، درصد تولدهای موفق به 38 درصد می رسد. در 39 سالگی این احتمال به 22 درصد رسیده و بعد از 43 سالگی، این رقم به کمتر از 10 درصد افت می کند. یکی از شیوه های حل این مشکل، اهدای تخمک می باشد.

با وجود اینکه موفقیت آی وی اف با استفاده از تخمک مادر برای زنان 40 ساله، کمتر از 10 درصد است، اما زنان 40 ساله ای که از تخمک های یک زن جوان تر استفاده کرده بودند، درصد موفقیت شان حدود 45 درصد بوده است.

نکته درباره بارداري بعد از 35 سالگي

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=110441
۲۵ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 1- آیا می‌توانم بعد از 30 تا 35 سالگی باردار شوم؟ امروزه بسیاری از متخصصان مراقبت‌های بارداری، خطرات دوران بارداری را با وضعیت ... سلامتی و تناسب یك زن، بیشتر از سن او بر بارداری تاثیرگذار است. ... این اطلاعات تفسیر می‌شوند تا زوج بتوانند آن را درك كنند و براساس آن در مورد بچه‌دار شدن، تصمیم‌گیری كنند.
به گفته کارشناسان؛ مشکلات حاملگي پس از 35 سالگي افزايش مي‌يابد و از 40 سالگي به ... باردار شدن در سنين بالاي 35 سال خطر سقط جنين، مشکلات جنيني و کروموزومي و ... درحالي كه بسياري از زنان براي ايجاد شرايط زندگي بهتر قبل از تولد نخستين ...

اگر قصد دارید بعد از 35 سالگی باردار شوید ، توجه کنید

www.hidoctor.ir/14180_اگر-قصد-دارید-بعد-از-35-سالگی-باردار-شوید....
۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 35 سالگی سنی است که اندکی برای باردار شدن دیر شده است ، اما جای نگرانی نیست. ... برای مثال احتمال آنکه یک زن ۳۹ ساله سالم دچار مشکلات ناشی از بارداری شود، ... بنابراین اگر بیش از ۳۵ سال سن دارید و ۶ ماه است که اقدام به بارداری ...

پس از 40 سالگی به راحتی باردار شوید! - بیتوته

www.beytoote.com/wedlock/bardari/pregnancy1-after-age.html
خانه تکانی در زنان باردار,تمیز کردن خانه در بارداری ... بارداری در سن بالا,بارداری بالای 35 سالگی ... بارداری پس از 35 سالگی مشکلات و پیچیدگی های بسیاری دارد. ... عادت هایی همچون سیگار کشیدن یا مصرف مواد مخدر باید پیش از باردار شدن ترک شوند.
دکتر آزیتا صفارزاده، متخصص زنان و فوق تخصص نازایی و لاپاروسکوپی شما را با ... به خصوص اگر اولین حاملگی بعد از 35 سالگی اتفاق بیفتد احتمال پرکلامسی یا فشار ... باردار شدن در سنین بالا این احتمال را دارد که دیابت یا فشار خون حاصل از ...
بارداری در سنین زیر 18 سال میتواند همراه با خطراتی از جمله کاهش رشد داخل رحمی جنین، ... به تمام خانمها توصیه میشود 6 ماه قبل از بارداری به پزشک زنان مراجعه کنند و تمام ... و در 35 سالگی یک افت شدید باروری دارند و بعد از 42 سالگی احتمال بارداری آنها ...

بارداری در سن بالا - نمناک

namnak.com/868-بارداری-در-سن-بالا.html
خطرات بارداری در سنین 35 و 40 سالگی و همچنین توصیه هایی برای زنان بارداری که در این ... بهترین محدوده سنی برای باردار شدن 20 تا 29 سالگی است و حاملگی در خارج از این محدوده با خطرات و عوارضی همراه است. ... توصیه های بعد از باردار شدن در سنین بالا
بارداری در سن بالا,بارداری در سن بالای 40 سال,بارداری در سن بالای چهل سالگی,بارداری در سن بالای 30 ... بچه‌دار شدن پس از 35 سالگی، آری یا نه؟ ... 6 نکته درباره بارداری بعد از 35 سالگی .... زنان مسن تر در معرض ابتلا به مشکلات جدی سلامتی هستند.
چه خطراتی مرا تهدید خواهد كرد اگر بخواهم در حدود 35 سالگی باردار شوم؟ ... و اغلب این مادران، دوران بارداری كم خطرتر و سالم تری نسبتبه زنان هم سن و سال خود در گذشته دارند. ... مشكلات مادرهمراه با باردار شدن در سنین بالاتر عبارتند از اغلب بیماری های مزمنی كه ...
رتبه: ۳٫۸ - ‏۱۲ رأی
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر در دهه ۳۰ یا ۴۰ سالگی از حیات خود هستید و فکر باردارشدن به ذهنتان خطور کرده این نکات را رعایت کنید. ... بارداری بعد از 35 سالگی ... با افزایش سن مشکلات مرتبط با تخمک‌گذاری در زنان مانند تخمک‌گذاری نامنظم شایع‌تر می‌شود.

شیوه زندگی سالم؛ کلید به حداقل رساندن خطرات ناشی از ...

mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
بيشترين شانس باروری در سنين 20 تا 24 سال است؛ در سنين 35 تا 39 سالگي ... در دهه سي‌ سالگي عمرشان قدری کاهش مي ‌يابد و اين امر باعث مي‌ شود تا باردارشدن در زنان ...
۴ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - علاوه‌ بر‌این وقتی به سن ۳۵ سالگی می‌رسند مشکلات دوران بارداری ... افزایش احتمال ناهنجاری‌های کرموزومی منجر به خطر سقط جنین در زنان مسن‌تر می‌شود.
35 سالگی سنی است برای تسویه‌حساب کردن با زنانی که قصد بچه‌دار شدن دارند. ... بعد از 40 سالگی احتمال درمان ناباروری با تخمک‌های خود زن بسیار کم می‌شود و نیاز به ...

پس از 40 سالگی به راحتی باردار شوید! - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › بارداری و کودک یاری › سلامت
۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اما برخی این موضوع را نمی پسندند و تمایلی هم به زود بچه دار شدن ندارند. بارداری پس از 35 سالگی مشکلات و پیچیدگی های بسیاری دارد. ... آمار نشان می دهد فقط 4 درصد از زنان بالای 44 سال با کمک IVF و تخمک خودشان باردار شده اند و فقط دو درصد آنها توانسته اند ... در این سن استفاده از تخمکِ دهنده گزینه مطمئن تری است.
۱۷ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اما آيا مي‌توان بعد از 35 سالگي هم باردار شد؟ امروزه بسياري از متخصصان مراقبت‌هاي بارداري، خطرات دوران بارداري را ... سلامتي و تناسب وزن و رژيم غذايي سالم يك زن بيشتر از سن او بر بارداري تاثير‌گذار است. ... اين اطلاعات تفسير مي‌شوند تا زوج بتوانند آن را درك كنند و بر اساس آن در مورد بچه‌دار شدن، تصميم‌گيري كنند.

بارداری پس از 35 سالگی - پارسه گرد

www.parsegard.com/childchildcare/بارداری-پس-از-35-سالگی.html
اگر بالای 35 سال سن دارید و می خواهید باردار شوید، مقاله خوبی را برای مطالعه انتخاب ... بسیاری از زنان نوزادانشان را پس از 35 سالگی بدنیا می آورند که البته اغلب آن ها نیز ... دیابت بارداری در صورتیکه درمان نشود می تواند موجب بزرگ شدن بیش از اندازه ...
بارداری بعد از 35 سالگی و خطرات آن ... طبع منجر به بالا رفتن سن فرزنددار شدن شده است كه اين امر ‌از لحاظ پزشکي ممکن است با خطرات و ... درگوشی با زنان بالای 35 سال.

بارداری پس از 35 سالگی، مراقب علائم خطر باشید - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/news/.../بارداری-پس-از-35-سالگی-مراقب-علائم-خطر-باش...
بارداری پس از 35 سالگی، مراقب علائم خطر باشید ... هر چه سن ازدواج بالا رود، سن بارداری زنان نیز افزایش می‌یابد. اگر شما ... توصیه های بعد از باردار شدن در سنین بالا.

زن تا چه سنی باردار میشود؟ - کلوب

www.cloob.com/timeline/answer_214047_2287583
۱۶ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - توجه داشته باشید که 25 تا 33 سال بعد از اولین آزاد شدن تخمک, زمانی هست که دیگه همه ی تخمک های ... ولی با افزایش سن احتمال بارداری کم و خطر برای مادر وجنین زیاد میشه. آخرین سنی که زن باردار میشه ونسبتا بارداری کم خطره 35 سالگی.
سن بالاي پدرومادر از لحاظ پزشكي خطرات و عوارضي را براي فرزندان‌شان به دنبال ... كه زنان بايد قبل از بچه‌دار شدن به آن توجه كنند سن مناسب براي بارداري است كه در پي آن .... چون 35 سالگي، سني است كه بعد از آن خطرات و عوارض بارداري، ناهنجاري‌هاي جنين، ...

بارداری در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سالگی و بعد از 35 سالگی-پرشین ...

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=13855...69...
تغذیه زنان,مواد غذایی مفید برای دختران,علائم کم‌خونی و فقر آهن در زنان .... برخی از متخصصان عقیده دارند از سن ۳۵ سالگی به بعد شرایط بدنی خانم ها تا حدی تحلیل ... و این در حالی است که در دهه بیست سالگی احتمال باردار شدن به ۷۵ درصد در سال می رسد و در ...

مشکلات بارداری های بالای 35 سال - ایران سلامت

forum.iransalamat.com/...بارداری.../مشکلات-بارداری-های-بالای-35-سال-1...
۵ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - متاسفانه رسانه‌هاي گروهي مشکلات بارداري در سنين بالا را انتشار ... ما داراي سيستم پزشکي بسيار خوبي هستيم که مي‌تواند خطرات را براي زناني که در سنين 35 يا 36 سالگي صاحب فرزند ... با بالا رفتن سن زنان احتمال مادر شدن آنها به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند .... 1- آیا می‌توانم بعد از 30 تا 35 سالگی باردار شوم؟
باردار شدن بعد از سن 35 سالگی شاید ممکن باشد ولی نسبت به سنین پایین دشوار و خطرناک تر است.اما چرا باردرا شدن در سن بالای 35 سالگی عوارض دارد؟ اگر اخبار را.

بارداری بعد از سی و پنج ( 35 ) سالگی | کودک آنلاین

www.koodakonline.com/.../f88e2181da594bf6a33d2be3d8c7951d
بارداری بعد از سی و پنج ( 35 ) سالگی :شما نیز مانند بسیاری دیگر، ممکن است دیر ازدواج کرده ... و تا زمانی که تحت بررسی کامل و یا حتی جراحی قرار نگرفته اند، قادر به,باردار شدن نبوده اند. ... برای مثال احتمال آنکه،یک,زن 39 ساله سالم دچار مشکلات ناشی از بارداری ... سلامتی و تناسب یک,زن بیشتر از سن او بر بارداری تاثیر گذار است.

دانستنی هایی در مورد عوارض بارداری بعد 35 سالگی - پزشکین

pezeshkin.ir/دانستنی-هایی-در-مورد-عوارض-بارداری-بعد-3/
دانستنی هایی در مورد عوارض بارداری بعد 35 سالگی : دانستنی هایی در مورد عوارض ... ازدواج باعث شده است که خیلی‌ها دیر بچه ‌دار شوند یا دیرتر از معمول به فکر بچه‌ دار شدن بیفتند. ... سلامتی و تناسب یك زن، بیشتر از سن او بر بارداری تاثیرگذار است.
۲۷ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 5پست - ‏3 نویسنده
6 نكته درباره بارداري بعد از 35 سالگي 1- آيا مي‌توانم بعد از 30 تا 35 سالگي باردار شوم؟ ... 1- افزايش خطر سقط جنين در سن 20 : 1 مورد در هر 10 زن درسن 35 : 1 مورد ... و تمام اختلالات ژنتيكي به موازات پيرتر شدن تخمك افزايش مي يابد.

بارداری پس از 40 سالگی - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/2177979714877967744/بارداری-پس-از-40-سالگی
۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به‌طور معمول در زنان تخمک‌گذاری منظم از دوسال بعد از شروع قاعدگی‌ها ... از دیگر عوارض بارداری در سنین بالای 35 سالگی، افزایش احتمال زایمان سزارین است. ... وی با اشاره به خطر جدا شدن زودرس جفت و جفت سرراهی یعنی جفتی که در دهانه ...

بارداري بعد از 35 سالگي - نیک صالحی

www.niksalehi.com/public/archives/211340.php
بارداری بعد از 35 سالگی , بارداری در سنین بالا , تنشهای روحی و روانی , سقط جنین , خستگی و ضعف در زنان , بیماریهای زنانه,بارداري بعد از 35 سالگي. ... درمان بزرگ شدن سینه ها، روشی موثر برای لیفت کردن و سفت شدن ...

خطرات باردار شدن زنان بعد از سن 35 سالگی · پاتوق-90،آهنگ ...

patogh-90.ir/1394/12/خطرات-باردار-شدن-زنان-بعد-از-سن-35-سالگی/
۴ ساعت پیش - باردار شدن بعد از سن ۳۵ سالگی شاید ممکن باشد ولی نسبت به سنین پایین دشوار و خطرناک تر است.اما چرا باردرا شدن در سن بالای ۳۵ سالگی عوارض ...

خطرات باردار شدن زنان بعد از سن 35 سالگی - مجله اینترنتی ...

topnaz.irancloob.net/خطرات-باردار-شدن-زنان-بعد-از-سن-35-سالگی/
۵ ساعت پیش - خطرات باردار شدن زنان بعد از سن ۳۵ سالگی باردار شدن بعد از سن ۳۵ سالگی شاید ممکن باشد ولی نسبت به سنین پایین دشوار و خطرناک تر است.

مزایا و معایب بارداری در سنین مختلف

www.entekhab.ir/fa/news/99724/مزایا-و-معایب-بارداری-در-سنین-مختلف
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20 تا 30 سالگی بهترین دوره سنی برای بچه‌دار شدن زنان است. ... در اوایل 30 سالگی، شانس بارداری بسیار کمتر از 20 سالگی است و خطر سقط و تولد ... زنانی که در 35 سالگی صاحب اولین فرزند خود می‌شوند 40 درصد احتمال سزارین دارند و ... بعد از 40 سالگی احتمال درمان ناباروری با تخمک‌های خود زن بسیار کم می‌شود و نیاز ...

خطرات بارداری و مادر شدن بعد از 35 سالگی - هفت گنج

7ganj.ir › بارداري و زايمان › سلامت
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اکثر زنان تمایل دارند که پس از تثبیت وضعیت شغلی، ازدواج کنند و بیشتر زوج ها در سنین بالاتری نسبت به گذشته خواهان فرزند میشوند.

چه خطراتی زنان باردار بالای ۳۵ سال را تهدید می‌کند؟ - الو دکتر

www.alodoctor.ir/.../چه-خطراتی-زنان-باردار-بالای-۳۵-سال-را-تهدید-می-ک...
ممکن است در 40 سالگی، شغلی داشته باشید و یا سایر فرزندانتان بخواهند وقت اضافه شما ... مشکلات مادر همراه با باردار شدن در سنین بالاتر عبارتند از اغلب بیماری های مزمنی که معمولا با بالا رفتن سن ظاهر می شوند. یکی از شایعترین عوارض بارداری در زنان 35 ساله و بیشتر، فشار خون بالاست. ... بعد از خواندن این مطلب حسابی گریه کنید!
۶ ساعت پیش - باردار شدن بعد از سن 35 سالگی شاید ممکن باشد ولی نسبت به سنین پایین دشوار و خطرناک تر است.اما چرا باردرا شدن در سن بالای 35 سالگی عوارض ...
مطلوب ترین سنین برای باردار شدن زنان و باروری مردان در چند سالگی است؟ مطلوب ترین سنین برای ... بعد از 35سالگی معمولا بارداری‌ها پر خطر است خانم‌ها در 30 سالگی ...
۱۱ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بچه دار شدن زنان بعد از 35 سالگی ، سرپیچی از دستور طبیعت به حساب می آید . ... همچنین بارداری در سنین بالا ، خطر سقط جنین ، مشکلات جنینی و ...
اگر شما بیشتر از 35 سال سن دارید و امید به بارداری در شما وجود دارد، شما در وضعیت حساسی قرار دارید. ... در ارتباط با سن 35 سالگی و بالاتر از این سن، مسائلی مورد بحث و حائز اهمیت وجود دارند که نباید از آن ها غافل شد. به طور مثال: برای باردار شدن نیاز به زمان بیشتری است. هر یک از زنان در ابتدا با تعداد محدودی تخمک متولد شده اند.

بارداری پس از 40 سالگی: : تندرستی و زندگی سالم : : بارداری ...

tebyan-zn.ir/News-Article/healthy_safe_life/2015/11/.../181671.html
۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شکی وجود ندارد که سن بالای پدرومادر از لحاظ پزشکی، خطرات و عوارضی را برای ... زنان باید قبل از بچه دار شدن به آن توجه کنند سن مناسب برای بارداری است ... چون پس از 35 سالگی، خطرات و عوارض بارداری، ناهنجاری های جنین و خطر مرگ و ...

چرا حاملگی در سنین بالا خطرناک است - مجله اینترنتی دلگرم

www.delgarm.com/marriage/.../128854-عوارض-بارداری-در-سنین-بالا
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهترین محدوده سنی برای باردار شدن 20 تا 29 سالگی است و حاملگی در ... زایمان زودرس : اغلب در زنان باردار بالای 35 سال سه تا چهار برابر زنان ... افزایش خطر بروز سندرم داون : یکی دیگر از عوارض بارداری در سن بالای ۳۵ سال، ناهنجاری های ژنتیک است که بخصوص بعد ... راهکارهایی برای کم کردن خطرات بارداری در سن بالا:.

خطرات بارداری بعد از ۴۰ سالگی - شفاف

shafaf.ir/fa/news/148866/خطرات-بارداری-بعد-از-۴۰-سالگی
۲۴ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فرزنددار شدن یكی از تمایلات همیشگی بشر بوده و هست و معمولا به ندرت دیده می شود كه كسی چنین آرزویی نداشته باشد. ... چرا سن بارداری نسبت به گذشته بالاتر رفته است؟ مهم ترین دلیل این است كه ... حاملگی پس از 45 سالگی نیز خطرات بسیاری برای مادر و جنین به همراه دارد. توصیه هایی برای بارداری پس از 35 سالگی.
۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما بارداری بعد از سن 35 سالگی با احتمال بیشتری از سقط و نقایص جنینی ... این بوده است که باردار شدن در 40 سالگی بهتر از بارداری در 43 سالگی است. ... تحت درمان هستند 25 درصد شانس بارداری دارند در حالی‌که زنان 43 ساله 10 درصد ...
۶ بهمن ۱۳۸۷ ه‍.ش. - اگرچه خبرهايي مثل باردار شدن يك زن رومانيايي در 68 سالگي و ساخت اسپرم از ... افزايش مي‌دهد و تقريباً 10درصد زوجين، بعد از 2 سال اول بارداري بچه دار نمي‌شوند. ... اما در سنين بين 35 تا 39سالگي به‌دليل افت كيفيت تخمك‌ها خطر تولد ...
۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ندا احمدلو/توصيه‌ها و هشدارهاي دکتر طاهره افتخار متخصص زنان و زايمان ... سلامت و ظاهر خود مي‌رسند بنابراين باردار شدن آنها در سن بالا، چندان هم مهم نخواهد بود. ... بعد از 35 سالگي هم سن و سال مادر در مشکلات پيش روي بارداري نقش دارد يا وقتي ...
گفته مي شود فاصله 20 تا 30 سالگي، بهترين دهه براي بارداري و بچه‌دار شدن است. ... خطر سقط جنين در زنان 20 تا 24 ساله، فقط 10 درصد است، در حالي که بين سنين 35 تا 39 ... يک زن 35 ساله بيشتر از يک زن جوان دچار بارداري خارج رحمي مي‌شود و همچنين ... بعد از 40 سالگي احتمال درمان ناباروري با تخمک‌هاي خود زن بسيار کم مي‌شود و نياز به ...

وقتي مادر جوان نيست! - راسخون

rasekhoon.net › ... › سایر مقالات › وقتي مادر جوان نيست!
۲۱ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - او مي دانست که بارداري در سن بالاي (40)سالي براي مادر و جنين خطرناک است؛ ولي، ... «اليزابت اداوردز» در سنين (48 و 50)سالگي پس از درمان ناباروري دو فرزند به ... ابتلا به سرطان پستان در پانزده سال بعد از زايمان در زنان مسن بيش از هم سن هاي آن ... را در سن بالاي (35) سال به دنيا آورده اند، بيش از همه در معرض خطر قرار دارند.

سلامت بانوان اوما-بهترین سن برای بارداری کدام است؟

ooma.ir/post/22303/بهترین-سن-برای-بارداری-کدام-است
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شمار زنانی که بعد از 30 سالگی باردار می شوند از سال 1972 تقریبا دو برابر شده است. ... خطر سقط جنین در زنان 20 تا 24 ساله، فقط 10 درصد است، در حالی که بین ... 35 سالگی سنی است برای تسویه‌حساب کردن با زنانی که قصد بچه‌ دار شدن دارند. ... به نوشته نشریه باروری و ناباروری، باردار شدن در 41 سالگی بهتر از ...

عوارض و خطرات دیر باردار شدن چیست؟ - پزشکی

takpezeshk.com › بهداشت زنان › بارداری و زایمان
شما اینجایید : خانه » بهداشت زنان » بارداری و زایمان » عوارض و خطرات دیر باردار شدن چیست؟ ... به تاخیر می‌اندازند در خطر ناباروری هستند و توان باروری در خانم‌ها از سن 35 سالگی ... وی ادامه داد: زمان طلایی برای باردار شدن 20 تا 30 سالگی است و بعد از سن 30 ...

چه سنی برای باردار شدن مناسب تر است؟ - آبی روز

www.abirooz.com/.../1008-چه-سنی-برای-باردار-شدن-مناسب-تر-است؟.ht...
۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از طرف دیگر فرصت برای بچه دار شدن همیشگی نیست و هر سالی که می گذرد قدرت باروری زوجین کمتر می شود. ... به تمام خانم ها توصیه می شود شش ماه قبل از بارداری به پزشک زنان مراجعه کنند و تمام ... بعد از 35 سالگی بارداری ها پر خطر است ... می توان گفت 25 تا 35 سالگی سن مناسب بارداری است، یعنی تا 35 سالگی نیز ...

بارداری پس از 40 سالگی، یعنی خطر بیشتر سلامت در آینده

shafaonline.ir/.../بارداری-پس-از-40-سالگی-یعنی-خطر-بیشتر-سلامت-د...
۲ روز پیش - در این کوهورت بزرگ، 3300 زن پس از سن 40 سالگی باردار شده بودند. ... باردار شدن پس از سن 35 سالگی و افزایش خطر ابتلا به دیابت بارداری و فشار ...

بارداری بعد از 35 سالگی - آموزش مسائل جنسی

zojeshad.rozblog.com/post/71
بارداری بعد از 35 سالگی, بارداری بعد از 35 سالگی,آموزش مسائل جنسی. ... امروزه بسیاری از متخصصین مراقبت های بارداری، خطرات دوران بارداری را با وضعیت سلامت مادر قضاوت می كنند. ... سلامتی و تناسب یك زن بیشتر از سن او بر بارداری تاثیر گذار است. ... تحت بررسی كامل و یا حتی جراحی قرار نگرفته اند، قادر به باردارشدن نبوده اند.
بارداری پس از 35 سالگی یکی از بزرگترین مشکلات خانم ها در سن ۳۵ سالگی و بعد از آن ... پزشکان متخصص زنان و زایمان معمولا به خانم هایی که می خواهند در سن ۳۵ سالگی یا ... خطر مشکلاتی چون دیابت بارداری- پره اکلامسی- جفت سر راهی و جدا شدن جفت در ...

6 نکته درباره بارداری بعد از 35 سالگی - مقالات آموزشی

maghale2moghan.parsiblog.com/.../6+نکته+درباره+بارداري+بعد+از+35...
چیزهایی درباره عوارض حاملگی و زایمان در سنین بالا شنیده‌اید و نگرانید که این عوارض، ... 1- آیا می‌توانم بعد از 30 تا 35 سالگی باردار شوم؟ ... برای مثال، احتمال آنکه یک زن 39 ساله سالم دچار مشکلات ناشی از بارداری شود، کمتر ... این اطلاعات تفسیر می‌شوند تا زوج بتوانند آن را درک کنند و براساس آن در مورد بچه‌دار شدن، تصمیم‌گیری کنند.
۳۰ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - علاوه بر اين احتمال سقط جنين در زنان بالاي 40سال 2 تا 3 برابر زنان ديگر است و حتي اگر اين اتفاق نيفتد، ... تيترآنلاين - هميشه شنيده ايد كه بارداري در سنين بالا خطرناك است و بهترين زمان براي باردار شدن قبل از 35 سالگي است.
اغلب زنان زماني متوجه بارداري خود مي شوند كه 1 تا 2 ماه از شروع حاملگي گذشته است ... همچنين مشخص شده است كه پايين بودن سطح فوليك اسيد در بدن، خطر سقط را افزايش مي دهد. ... براي باردار شدن بعد از استفاده از هر يك از روشهاي طبيعي و سنتي جلوگيري از .... بيشترين شانس باروري در سنين 20 تا 24 سال است؛ در سنين 35 تا 39 سالگي ...

احتمال حامله شدن هست؟ - Salamat Iran Healers Parastari.com ...

www.iranhealers.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic...
بنا بر آنچه شما ميفرماييد احتمال باردار شدن تو اون سن بالاي 50 حتي ميتونه كمتر از 2 در صد ... باروري با يک شيب ملايم کاهش يافته و حدود 35 سالگي تقريبا به حداقل مي رسد. ... سن متوسط يائسگي حدود 51 سال بوده كه در 5 درصد زنان بعد از سن 55 سالگي ... در يائسگي زودرس، فرد در معرض خطر بيماري پوکي استخوان و بيماري‌هاي قلبي و ...

بعد از 35 سالگی هم می‌توان باردار شد - کیهان

kayhan.ir/fa/news/21410/بعد-از-35-سالگی-هم-می‌توان-باردار-شد
۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان با تاکید بر لزوم اعمال سیاست جمعیتی متناسب با شرایط کشور گفت: زنانی که در سنین بالای 35 سال باردار می‌شوند، اگر تحت ... طالقانی برگزار شد، گفت: وضعیت جمعیتی ما به سوی منفی شدن است و دائما ... افزایش سن باروری، خطر سزارین، فشار خون، دیابت بارداری و عوارض جنین ...

زنــــــــان، بهداشت، بیماری ها [آرشيو] - P30World Forums - ...

forum.p30world.com › ... › موضوعات علمی › زیست شناسی، پزشکی
۲۱ شهریور ۱۳۸۵ ه‍.ش. - پژوهشگران مي‌گويند نداشتن فرزند، داشتن فرزندان زياد ، بارداري در سن پايين ... اما از 35 سالگي به بعد قدرت باروري زن با سرعت بيشتري كاهش مي يابد. .... بررسی‌های این گروه بر روی زنانی كه تحت درمان آی‌وی‌اف برای باردار شدن قرار ...

بارداری بعد از 35 سالگی | شفاجو

shafajoo.com/content/blog/68/بارداری-بعد-از-35-سالگی
۲۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بارداری بعد از 35 سالگی|شما نیز مانند بسیاری دیگر، ممکن است دیر ازدواج کرده ... برای مثال احتمال آنکه یک زن 39 ساله سالم دچار مشکلات ناشی از بارداری شود، ... البته زنانی که بیش از 40 سال سن دارند و اولین بارداری خود را تجربه می‌کنند ... بتوانند آن را درک کنند و بر اساس آن در مورد بچه دار شدن، تصمیم گیری کنند.

دردسرهای مادر شدن در سن بالا - انجمن نوعروس

www.nowaroos.com › بچه داری نوعروس › دوران بارداری
۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اخه یه دکتر زنان تو تلویزیون میگفت بهترین سن بارداری برای زنها 23 سالگیه ... در جنین حین یا بعد از بارداری می شن اما سن عاملیه که درصد خطر رو بالاتر می بره .... این درسته که سن مناسب تو تما م منابع علمی 18 تا 35 سالگی هستش ...

خطرات بارداری بالای 35 سال - دکتر من

doctoreman.ir/fa/news/12429/خطرات-بارداری-بالای-35-سال
۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گفته کارشناسان، مشکلات حاملگی پس از 35 سالگی افزایش می‌یابد و از 40 سالگی به ... باردار شدن در سنین بالای 35 سال خطر سقط جنین، مشکلات جنینی و ... در حالی که بسیاری از زنان برای ایجاد شرایط زندگی بهتر قبل از تولد ...

بعد از 30 تا 35 سالگی باردار شوم؟ - علم روز

science1.persianblog.ir/tag/بعد_از_30_تا_35_سالگی_باردار_شوم؟
1- آیا می‌توانم بعد از 30 تا 35 سالگی باردار شوم؟ امروزه بسیاری از متخصصان مراقبت‌های بارداری، خطرات دوران بارداری را با وضعیت سلامت مادر قضاوت ... سلامتی و تناسب یک زن، بیشتر از سن او بر بارداری تاثیرگذار است. ... این اطلاعات تفسیر می‌شوند تا زوج بتوانند آن را درک کنند و براساس آن در مورد بچه‌دار شدن، تصمیم‌گیری کنند.
دوران بارداری برای اکثر زنان یک دوره شادی آور و در عین حال همراه با استرس و تغییرات فیزیولوژیکی و روانی است. ... همچنین، پس از سن ۳۵ سالگی، خطر زایمان فرزند مبتلا به بیماری “سندرم داون” افزایش می یابد. حاملگی بعد از 35 سالگی ... زیرا با نزدیک شدن به موعد زایمان، دهانه رحم نرم و باز می شود و درنتیجه می تواند باعث از دست رفتن ...
۷ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - خير ناباروري يك نارسايي سيستم توليد مثلي بوده و نياز به درمان پزشكي دارد. ... اما از 35 سالگي به بعد قدرت باروري زن با سرعت بيشتري كاهش مي يابد. ... در نوزاد و عوارض بارداري پس از سن 35 سالگي در زنان و سن 50 سالگي در مردان ...
علاوه‌ بر‌این وقتی به سن 35 سالگی می‌رسند مشکلات دوران بارداری برایشان ... وجود سایر مشکلات پزشکی و مشکلات زنان، مثل اندومتریوز که بر حاملگی تاثیر می‌گذارد.

بارداری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/بارداری
کاهش کیفیت در باروری تخمک‌ها از سن ۳۵ سالگی به بعد است. بهتر است تا قبل ... را افزایش می دهند. مصرف کافئین نیز در زنان باردار خطر سقط جنین را افزایش می دهد.

دير بچه دار شدن 'سرپيچی از کار طبيعت است' - BBCPersian.com

www.bbc.com/persian/science/story/.../050916_si-late-parenthood.shtml
۲۶ شهریور ۱۳۸۴ ه‍.ش. - متخصصان ممتاز زنان و زايمان می گويند زنانی که از 35 سالگی به بالا بچه دار ... زمانی که زنان در سنين بالاتر باردار می شوند، خطر سقط جنين، مشکلات ...

بارداری پس از چهل سالگی - نسخه

noskhe.com/article/153/بارداری-پس-از-چهل-سالگی
بارداری در سن بالا می تواند عوارض خطرناکی را هم برای مادر و هم برای جنین به همراه ... 40 سال می تواند با خطرات بسیاری همراه باشد، ولی داشتن وزن طبیعی قبل از باردار شدن، ... که بارداری و میزان تولد در زنان جوان تر در حال کاهش است، در حالی که بارداری پس از ... خانم های چاق و جوان با سن بین 20 تا 29 سال، با حجم توده ی بدنی (BMI) متوسط 35.

سن مناسب برای باردار شدن

zendegionline.ir/articles/women_life/pregnancy_lactation/213500
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احتمال بارداری در 35 سالگی 52 درصد، در 40 سالگی 35 درصد و بعد از 45 سالگی ... خطر ابتلا به دیابت و فشار خون بالا با افزایش سن زیادتر می‌شود.

خطرات بارداری بعد از ۴۰ سالگی

posthaa.ir/detail/7c9ca50e55171ba0aefb5c7af6bfe129/article/11/
چرا سن بارداری نسبت در سن 40 سالگی هنوز در حالی که در مورد خانم های 30 تا 34. ... سن حاملگی زنان،20 تا 35 سالگی؛بهترین سن باردار شدن در سنين آژیر اعلام جنگ در ...
در اين بخش در مورد عوامل خطر سرطان پستان و اينكه چرا برخي از زنان نسبت به دیگران .... كه اولين زايمان آنها بعد از سن 35 سالگي بوده است، در معرض خطر بيشتري هستند. ... نيز مانند سن شروع قاعدگي، بچه دار شدن يا نشدن و يائسگي مي‌توانند بر خطر ابتلابه .... مصرف طولاني مدت قرص‌هاي جلوگيري از بارداري و درمان جايگزين هورموني براي ...

دکتر رهام صادقي - بهترين سن بارداري.

www.roham.ws › فهرست انجمنهاي گفتگو › مقالات و اخبار علمي
۴ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 2پست
*20 تا 30 سالگي بهترين دوره سني براي بچه دار شدن زنان است. ... احتمال سقط و عوارض مرتبط با بارداري نيز با افزايش سن بيشتر مي شود. يك زن 35 ساله بيشتر از يك زن جوان دچار بارداري خارج رحمي مي شود و همچنين احتمال سزارين ... بعد از 40 سالگي احتمال درمان ناباروري با تخمك هاي خود زن كم مي شود و نياز به درمان هاي ...

بهترین سن برای باردار شدن چه سنی است؟ – تاپک

topak.ir/baby/69392/بهترین-سن-برای-باردار-شدن-چه-سنی-است؟
اما این افزایش سن اولین بارداری مضرات فراوانی برای مادر و کودک دارد. ... سن بارداری افزایش یافته و به دلایل مختلف زنان تمایلی به باردار شدن در سنین پایین ... شمار زنانی که بعد از 30 سالگی باردار می شوند از سال 1972 تقریبا دو برابر شده است. ... احتمال بارداری در 35 سالگی 53درصد، در 40 سالگی 35 درصد و بعد از 45 سالاگی تنها 5 ...
برهنه شدن زن در مترو خبرساز شد +عکس ... آیا می توانم بعد از 35 سالگی باردار شوم؟ ... امروزه بسیاری از متخصصین مراقبت های بارداری، خطرات دوران بارداری را با وضعیت سلامت مادر ... سلامتی و تناسب یك زن بیشتر از سن او بر بارداری تاثیر گذار است.
بهترین سن برای مادر شدن بین 20 تا 35 سالگی است و هر چه قدر زنان سن بارداری خود را ... خطر سقط جنین و تولد جنین به صورت مرده بعد از سن 40 سالگی نزدیک به 30 ...
۲۸ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - زمانی که زنان در سنین بالا باردار می‌شوند، خطر سقط‌جنین، مشکلات جنینی و ... متخصصان زمان طلایی برای بچه‌دار شدن 18‌تا‌25 سالگی است و بعد از سن 30 سالگی ... تخمین زده می‌شود که در 25‌درصد از افراد مبتلای 35‌ساله و مسن‌تر، علائم ...

دانستی‌های بارداری پس از 30 سالگی - وبسوار

websavar.ir/fa/news/512/دانستی‌های-بارداری-پس-از-30-سالگی
۱۵ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بهترین سن برای بارداری معمولاً ۲۵ و ۲۶ سالگی است. ... بارداری در سنین زیر ۱۸ سال می‌تواند همراه با خطراتی از جمله کاهش رشد داخل رحمی جنین، ... باردار شدن در سنین بالا این احتمال را دارد که دیابت یا فشارخون حاصل از بارداری، پس از زایمان ... به تمام خانم‌ها توصیه می‌شود ۶ ماه قبل از بارداری به پزشک زنان مراجعه کنند تا تمام ...
اين مسأله همراه با عدم تمايل زن و شوهر به بچه‌دار شدن تا فراهم آمدن شرايط مناسب، باعث شده ... بهترين سن حاملگي، چه سني است و از چه سني به بعد، يك زن بايد نگران بارداري و عوارض ... امروزه حاملگي پس از سن 35 سالگي را به عنوان حاملگي پُرخطر در نظر مي‌گيرند. سني كه پس از آن، خطرات و عوارض بارداري، ناهنجاري‌ها و مرگ و مير مادر و جنين در آن ...
در افراد زير خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم افزايش مي‌يابد: ... زناني كه اولين بارداري آنها قبل از سن 20 سالگي بوده و يا زايمان‌هاي متعدد داشته‌اند. ... بعد از انجام آزمايش پاپ اسمير، پزشك يا كارشناسان بهداشت زن با پوشيدن دستكش‌هاي استريل به ..... كه سيگاري هستند و سنشان بالاي 35 سال مي‌باشد نبايد قرص جلوگيري از بارداري مصرف گنند.
۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پزشکان اروپایی به زنان قاره آبی هشدار داده‌اند که نسل سوم قرص‌های ... شنیدم خوردن قرصهای جلوگیری از بارداری از سن 35 سالگی به بعد باعث لخته شدن ...

ایسنا - تاخیر در فرزندآوری، عوارض بارداری و زایمان دارد

isna.ir/fa/news/.../تاخیر-در-فرزندآوری-عوارض-بارداری-و-زایمان
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تاخیر در فرزندآوری، عوارض بارداری و زایمان دارد ... مورد بررسی قرار گیرند و در زنان بالاتر از 35 سال این بررسی باید بعد از شش ماه انجام شود. ... وی ادامه داد: زمان طلایی برای باردار شدن 20 تا 30 سالگی است و بعد از سن 30 سالگی به دلیل ...

family planning - یائسگی

familyplanningpc.blogfa.com/cat-59.aspx
در صورت وقوع خونريزي يا لکه بيني بعد از ۱۲ ماه از آخرين عادت ماهيانه با پزشک خود مشورت ... گاهي زنان در سنين پائين تر نيز دچار يائسگي زودرس مي شوند که علت آن ... همچنين تغييرات سطوح پروژسترون باعث نامنظم شدن سيکل هاي قاعدگي از زمان قبل .... حالی که دیگری به سن 60 سالگی می‌رسد و هنوز خبری از علائم یائسگی در او نیست.

بهترین سن برای بچه دار شدن

mybanu.ir › پزشکی و سلامت › بیماری های زنان › بارداری
بهترین سن برای بچه دار شدن. ... بیماری های زنان · بارداری ... بهترین سن برای بارداری معمولا 25 و 26 سالگی است. در این سن ... بعد از 35 سالگی بارداری ها پر خطر است.
اما محققان معتقدند زنانی که در 35 سالگی تصمیم به بچه‌دار شدن می‌کنند با احتمال 6 ... مادران باردار بعد از 40 سالگی ممکن است با مشکلات زیادی رو به رو شوند که از جمله آن‌ها ... افزايش سن و ناباروري: برخي از زنان به دلايل گوناگون بارداري خود را به تاخير ...
۲۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به طور کلی حاملگی بعد از سن 35 سالگی را حاملگی پرخطر می‌گویند، زیرا در این ... فشار خون زنان باردار در هر سنی نباید از 14 بالاتر برود. ... دیابت بارداری باعث سنگین شدن بیش از حد جنین و به تبع آن مشکلات مربوط به زایمان و ...

مهمترین موانع باروری پس از 35 سالگی از نظر متخصصان

www.payamesalamat.com/باروری-پس-از-35-سالگی/
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بر همین اساس آن ها می گویند شانس باروری پس از 35 سالگی کاهش می ... بسیاری از زنان اواخر دهه دوم زندگی خود یعنی حدود سی سالگی را برای بارداری و بچه دار شدن انتخاب می کنند. ... درصد از زنان ۳۸ الی ۳۹ ساله قادر خواهند بود پس از ۶ ماه تلاش باردار شوند. ... به همین دلیل است خطر سقط جنین بعد از سن ۳۵ سالگی بیشتر است.
۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20 تا 25 سالگي بهترين سن باروري در زنان است. ... به غير از كاهش توان باروري در سنين بالا، حاملگي زنان در سنين بالاي 35 سال، عوارض بارداري را نيز به دنبال دارد. ... با ذخيره تخمك و اسپرم بتواند، شانس صاحب فرزند شدن را از دست ندهد. ... بعد اين انجماد روي جنين، سپس روي بافت تخمدان و اخيرا روي تخمك انجام شده است.

بارداری بعد از سن 35 سالگی!!! | نيك پاك

www.nikpak.com/boards/topic/29/بارداری-بعد-از-سن-35-سالگی
اما مطمئناً بیشتر خانمهای سالم که در بین سن ۳۵-۴۰ سالگی باردار شده اند فرزندان ... مراقبت های بارداری اولیه و منظم شانس داشتن بارداری بی خطر و فرزند سالم را بالا می ...

چرا باید بارداری اول را قبل از 35 سالگی تجربه کنید؟ | نی نی ...

niniyari.com › نی نی یاری › پزشکی و سلامت › بارداری
۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امروزه بارداری بعد از سی و پنج سالگی را به عنوان بارداری پرخطر درنظر می ... پس سن بالای پدر و مادر از لحاظ پزشکی خطرات و عوارضی را برای فرزندان به ... مهم ترین نکاتی که زنان باید قبل از مادر شدن به آن توجه کنند، سن مناسب بارداری ...
ولي متخصصان زنان و زايمان معتقدند بارداري در سنين مختلف تفاوت دارد. ... 35 سالگي سني است براي تسويه‌حساب کردن با زناني که قصد بچه‌دار شدن دارند. ... بعد از 40 سالگي احتمال درمان ناباروري با تخمک‌هاي خود زن بسيار کم مي‌شود و نياز به درمان‌هاي ...

مشکلات بارداری خانم ها در سنین بالا - فان پاتوق

www.funpatogh.com/مشکلات-بارداری-خانم-ها-در-سنین-بالا.html
بارداری پس از 35 سالگی,بارداری بعد از 35 سالگی,بارداری در سنین بالا ... پزشکان متخصص زنان و زایمان معمولا به خانم هایی که می خواهند در سن ۳۵ سالگی یا ... بالا همچنین خطر مشکلاتی چون دیابت بارداری- پره اکلامسی- جفت سر راهی و جدا شدن جفت در ...

چرا بارداری در سن بالا خطرناک است؟ - مجله اینترنتی | ...

www.itupdate.ir › پزشکی و سلامت › قبل از بارداری
سمیه علیزاده: بهترین سن برای بچه دار شدن تا پیش از 30 سالگی است اما اگر در ... از جمله مشکلات شایعی که در خانم های باردار بالای 40 سال دیده میشود دیابت بارداری است. ... که در روند تخمک گذاری پس از 40 سالگی پیش می آید،احتمال نابارور شدن زنان را بالا ... از 25 سالگی به بعد قدرت باروری تخمک به 25 درصد، در 30 سالگی به 12 درصد و ...
اما از 35 سالگی به بعد قدرت باروری زن با سرعت بیشتری کاهش می یابد. یک زن ... در نوزاد و عوارض بارداری پس از سن 35 سالگی در زنان و سن 50 سالگی در مردان افزایش می یابد. ... خیر بسیاری از زوجین پس از متولد شدن نخستین فرزندشان دچار مشکلات ...

در 43 سالگی به طور ناخواسته باردار شدم :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/post/3259/در-43-سالگی-به-طور-ناخواسته-باردار-شدم
اگه زشت بود که خدا تو 40 سالگی زن رو یائسه میکرد نه 50 -60 سالگی ... من به عینه تو نزدیک ترین کسام دیدم کسایی که تو سن بالا حامله شدن و از ترس مثلا .... اتفاقا به نظر من خیلی از زوجین در سن چهل سال به بعد دوست دارن دوباره بچه دار ..... و در صورتی که ادامه بارداری برای زندگی مادر خطر داشته باشد، حکم آن چیست؟ ... و با مامانم 35 سال
۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به‌طور معمول در زنان تخمک‌گذاری منظم از دوسال بعد از شروع قاعدگی‌ها ... از دیگر عوارض بارداری در سنین بالای 35 سالگی، افزایش احتمال زایمان سزارین است. ... وی با اشاره به خطر جدا شدن زودرس جفت و جفت سرراهی یعنی جفتی که در دهانه ...

تازه های پژوهش - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/3992/5184/53807/تازه-های-پژوهش
آنان معتقدند بهترین سن برای باردار شدن از 20 تا 35 سالگی است ولی سن متوسط ... خطر سقط جنین، مشکلات جنینی و کروموزومی و بیماری های مربوط به حاملگی از این جمله ... ابتدا باید سرِ بچه، خود به خود پایین بیاید و بعد زن را تشویق کرد به خودش فشار ...

اگر قصد دارید پس از 35 سالگی باردار شوید توجه کنید

www.hanima.ir/.../if-you-are-planning-to-get-pregnant-after-age-35-note...
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 35 سالگی سنی است که اندکی برای باردار شدن دیر شده است ، اما جای دلواپسی نمی باشد. ... امروزه خیلی زیادی از متخصصین مراقبت های بارداری، خطرات زمان بارداری ... سلامتی و تناسب یک زن بیشتر از سن او بر بارداری تاثیر گذار است.
عوامل مرتبط با کاهش خطر سرطان پستان شامل بارداری در سن پایین، شروع شدن دیر هنگام .... زایمان در سن 35 سالگی اتفاق افتاده باشد، مقدار OR به 79/0 افزایش مییابد).

مخاطرات بارداری در سن بالا

meliyat.com/fa/news/5295/مخاطرات-بارداری-در-سن-بالا
۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به طور كلی حاملگی بعد از سن 35 سالگی را حاملگی پرخطر می‌گویند، ... اگر در سنین بالای چهل سالگی هستید و قصد باردار شدن دارید، باید ... بارداری در سنین بالای 35 سالگی، خطر دیابت بارداری را دو برابر می‌كند؛ یعنی از هر 100 زن ...
۳ روز پیش - بارداری بعد از سن ۳۵ سالگی ممکن است دشوارتر از سنین پایین باشد، اما غیر ممکن نیست. اگر می خواهید بدانید چرا این گونه است و خطرات بارداری در سنین بالا را ... زنان مشهوری را خواهید دید که بعد از سی و پنج سالگی منتظر بچه دار شدن ...
6 نکته درباره بارداری بعد از 35 سالگی. مادر باردار. بالا رفتن سن ازدواج باعث شده است که خیلی‌ها دیر بچه ‌دار شوند یا دیرتر از معمول به فکر بچه‌ دار شدن بیفتند. ... امروزه بسیاری از متخصصان مراقبت‌های بارداری، خطرات دوران بارداری را با وضعیت ... برای مثال، احتمال آنكه یك زن 39 ساله سالم دچار مشكلات ناشی از بارداری شود، كمتر از زنی ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 366
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 228
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,401
  • بازدید ماه : 1,401
  • بازدید سال : 48,602
  • بازدید کلی : 522,249
  • کدهای اختصاصی